Mavi Desenli Şifon Elbise





Bu elbiseyi kursa gittiğim dönem kızıma diktim.Elbise 38 beden. Ama belirli bir modelden çıkarmadım. Altını ayrı üstünü ayrı kolunu ayrı kalıptan ayrı uyarladım. Onun için model resmini yayınlamıyorum. Aynı toplama bilgisayar gibi oldu. Kızım kumaşını kendisi seçti. Modele de büyük ölçüde kendisi karar verdi. Bana da kalıbı uyarlayıp dikmek düştü. Bir defa giydi hanım ! Hevesi geçti. Uğraştığım yanıma kar kaldı. Bu arada tacı da kurs arkadaşım yaptı. Kendi diktiklerinin üstüne çeşit çeşit taç broş süslüyor. Kıııııız bana da yap dedim.Sağolsun onca işinin arasında ertesi gün yapmış getirmiş. Kurstan sonra görüşemedik. Rabbim ona hayırlı nasipler versin. Benden bu akşamlık bu kadar . Allah'a emanet olun.Görüşmek üzere 

11 yorum:

  1. Çok şık olmuş, bilhassa kollarına bayıldım:)
    Kimin içinse güle güle güzel günlerinde giyinsin inşallah.
    Selam ve dua ile...

    YanıtlaSil
  2. deseni çok güzel kumaşın
    güzelde dikmişsine lelrine sağlık
    mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim.size de mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar Fatma hanım geldim ziyaretinize kaç kez ama ancak vakit bulup yorum bırakabiliyorum.
    MaşAllah sizin de dikişleriniz çok başarılı ellerinize emeklerinize sağlık.Huzurla giysin kızınız da.
    Takibime aldım ama diğer blogumu daha sık kullandığımdan burayı ihmal edebiliyorum..
    görüşmek dileğiyle mutlu hafta sonları..

    YanıtlaSil
  6. becerikli hemşehrim beni takibe alırsan sende de neler olup bittiğinden benimde haberim olur :))
    bak en son gördüğümden ayrı neler neler yapmışsın ellerine sağlık kumaşının deseni renkleri çok güzel kızınızda birkere giymiş ama bi kenerda dursun gene işine yarar bence çünki çok şık
    sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  7. fatma hanım mrb. Bloğuma yorum olarak yazmışsınız paylaşımlarımı göremiyormuşsunuz. Bunun sebebi blogspot tan cicileydi.com a geçmem.. Blogspot iken izleyicim olanlar com. A geçince göremiyor.Çözüm ise izleyici listemden çıkıp tekrar izleyicim olmanız.. Dilerseniz tabi :). Birşey sormak istiyorum terzi mankenini nerden ne ladar fiyata aldınız acaba . Cvpı bloğuma yorum olarak yazarmısınız. iyi akşamlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. bir çırpıda gezdim bloğunuzu ellerinize sağlık hepsi çok hoş:)takipteyim...
    yanlız benim takip listemde görünmüyorsunuz kontrol ederseniz sevinirim:)bende tam çözebilmiş değilim bilgisayar işlerini zamanla oturacak inşallah...kalın sağlıcakla:)

    YanıtlaSil
  9. iadei ziyarete geldim fatma hanım elbise çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELİNİZE SAĞLIK KUMAŞTA ÇOK ŞIK...

    YanıtlaSil