Sürpriz facebook çekilişim





Hayırlı akşamlar arkadaşlar. Bir önceki  yayında bahsetmiştim. Bloğumun facebook sayfasını bir sene önce,  geçen seneki çekilişten baya sonra açmıştım. bu vesileyle şimdiye kadar beni takip edip yalnız bırakmayan, sayfamın takipçilerine küçük bir sürpriz yaptım.aralarında çekiliş yaptım. Hediyem Türk kahvesi fincan seti. Mecburen yurt dışı katılımcılarını ve birinci derece tanıdıklarımı  dahil etmedim .Random org ile yaptığım çekilişi  20. sıradaki izleyicim Fatma Tekin Tülüce kazandı. Çekiliş 65 kişi ile yapıldı. Kazanan izleyicim önümüzdeki 3 gün içinde fatmabasaran_78@hotmail.com  mail adresimden bana ulaşabilir. bekliyorum. Ulaşım olmazsa çekiliş tekrarlanacak. Güzel günlerde kullanması dileği ile:)

İzleyiciler listesine aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz



http://tny.cz/dff51837




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder